29. 8. 2009

Augustové zhodnotenie

Leto – oddych, nič nerobenie (ako kedy), nejaká ta zábava. Teraz, keď mám chvíľu čas, pokúsim sa zrekapitulovať, čo sa tento mesiac udialo.
  1. August je druhý mesiac, čo pracujem v Siemense. Som pomocný programátor. Teší ma, že som zarobil nejaké tie eurá. Druhá výplata ma čaká prvý septembrový týždeň. Potom, podľa zmluvy, končím.
  2. Bol som pri otvorení nového obchodného domu s elektronikou, OKAY (vedľa TESCO), ktoré sa konalo 20.8 (štvrtok). Chaos a približne 200 ľudí čakajúcich na otvorenie. Bola to dlhá rada, ale podarilo sa mi predbehnúť. Padli tam celkom vtipné hlášky. Okrem iného som kúpil lacný mobil LG KP100, za 15€, štvorzásuvkovú predlžovačku, za 1€.
  3. V deň otvorenia OKAY som sa zúčastnil losovania, ktoré sa konalo o 18:00. Vyhral som univerzálny diaľkový ovládač. Mám celkom šťastie. Škoda, že som sa nezapojil aj do talianskeho lota, ktoré nedávno padlo. Mohol som si prilepšiť.
  4. Hrávam soft tenis (v telocvični), stolný tenis a naposledy aj tenis (na antuke). S jednou partou som si zahral aj volejbal, už dvakrát.
  5. Pozeral som ako Bolt prekonal svetový rekord na 100m, potom na 200m. Pri sledovaní som si hovoril: „Mám šancu to prekonať?“
  6. Bol som na kúpalisku v Stráňavách (tu som sa pekne spálil), na Žilinskej plavárni, dokonca aj na vodnom diele. Na vodnom diele bolo málo ľudí. Nabudúce to skúsim ako nudista.
  7. Na narodeniny som dostal čokoládový likér. Chutila mi len tá čokoláda.
  8. Roztrhol sa mi náramok na hodinkách. Sú to hodinky značky Timex, kupované v zahraničí. Ešte musím zavolať do jedného hodinárstva, nech mi dajú číslo na servis.
  9. Bol som svedkom nekompromisnej pokuty, ktorú dostala jedna prefíkaná (alebo prefikaná?) babka. Išlo o trolejbusový spoj, ráno na ceste do práce.
  10. Vracal som sa domov, keď tu auto takmer zrazilo cyklistu. Vodič potom nacúval, aby sa z trávnika vrátil na cestu, pridal plyn a utiekol. Keď už je reč na tému „auto vs cyklista“, nespolieham sa (ako cyklista), na signalizáciu smeru rukami, pretože vodič za vami si občas povie: „Ešte ho môžem obehnúť.“ Preto radšej spomalím, obzriem sa a prejdem na druhú stranu cesty.
  11. Strýko tvrdí, že som ako testovací jazdec a jeho bicykel by to nemusel vydržať. S tým si dovolím nesúhlasiť. Ak to jeho bicykel nevydrží, bude to jeho katastrofálnym stavom. Moja jazda je na výbornú. Koleso ma v zákrute ešte nikdy nepredbehlo.
  12. Pomohol som babke nakrájať kapustu. Samozrejme, čo si pripravím, to si aj zjem. Babku musím však pochváliť, varí vynikajúco.
  13. Bol som na dňoch Európskej kultúry (20-21.8), Mariánske námestie, Žilina. Bolo tam fajn. Plzeň bol zadarmo. Pri popíjaní piva som sa zakecal s jedným milým pánom (už dôchodca), ktorý sa venuje foteniu (vlastní Nikon). O fotení vedel rozprávať aj hodiny. Videl som, že ho to baví a nie je žiadny začiatočník.
  14. Stiahol som Windows 7 Pro RTM x64 z MSDNAA. Môžem byť rád, že ako študent mám takéto možnosti.